det blev mer än jag trodde .

Hellu! :D

Nu tänkte jag lägga upp mina inköp från stan föromdagen. Och som sagt, det blev mer grejer än jag trodde. Men jag är fett nöjd! ;) Trots den totala summan... (a)


Trekvarts t-shirt, mörkgrå med två fickor, en vanlig och en med dragkedja.
Monki, 150 kronor


Korsettskärp, marinblå med enkelt silverknäppe.
New Yorker, 39 kronor (på mellandagsrea. ordinariepris 79 kronor)


Svart väst, siden på insidan. Enkel men vacker, och skön.
New Yorker, 269 kronor


Vit t-shirt med text: Give me a Smile. Svart och tunn tygväst över.
New Yorker, 99 kronor (på mellandagsrea, ordinariepris 169 kronor)


Mörkgråa mjukbyxor, resår i höfter och vrister. Långa fickor med dragkedja.
Monki, 125 kronor (på mellandagsrea, ordinariepris 250 kronor)


Svart skinväska, prydd med svart/vitt/rött/blått rutigt mönster. Stor armväska. Inga inre fickor.
Cubus, 124 kronor (på mellandagsrea. ordinariepris 249 kronor)


Armband i silver. Format som två ihopsittande leoparder, kropparna är leopardernas huvuden.
Cubus, 44 kronor (på mellandagsrea. ordinariepris 88 kronor)


Svart skinjacka i äkta skin. Med dragkedja. Två fickor med dragkedja och resår över höfterna och i handlederna.
Cubus, 249 kronor (på mellandagsrea. ordinariepris 499 kronor)


Det där är vad jag köpt och jag tänkte ha armbandet, skinjackan och västen idag då vi åker iväg till Pata och Malin. Jag tänkte ha väskan i skolan och just nu har jag på mig trekvarts t-shirten. Som jag skrev förut, så är jag fett nöjd med mina inköp. Och allt detta blev en summa på: 1099 kronor.

Justjá, det shampoo och balsam jag skrev om kostan ca 300 kronor tillsammans också. ;) Fast det betalade inte jag. 8)

HEJDÅ 8D / Shopaholic 


bild: här

Comments
NAME: jenny

fina fynd

2011-01-02 @ 17:11:59
URL/BLOG: http://jennysv.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback