raggningstips på tjejjouren .

Via en länk på spotifyreklamen så kunde man göra något flirtningstips. Och innan det så hittade jag värsta listan, för tjejer, med raggningsrepliker! x)

"HEJ KEXET, STÅR DU HÄR OCH SMULAR."

"DIN PAPPA MÅSTE VARA EN TJUV. HAN HAR STULIT ALLA STJÄRNOR PÅ HIMLEN OCH STOPPAT IN DEM I DINA ÖGON"

"FAN VAD DU ÄR SEXIG. SKA VI GÅ HEM TILL MIG?"

"TA AV DIG KLÄDERNA, DET ÄR INSIDAN SOM RÄKNAS."

"SKA VI LIGGA?"

"DU SKULLE PASSA VÄLDIGT BRA TILL MITT NYA LAKAN."

"JAG ÄR GRYM PÅ CS LOL! SKA VI KÖRA ETT GAME ELLER?"

"URSÄKTA ATT JAG STIRRAR PÅ DIG, MEN JAG GILLAR UTSIKTEN."

"FRYSER DU, DET BORDE DU GÖRA. DU ÄR NAKEN I MINA TANKAR."

"ÄR DET VARMT HÄR, ELLER ÄR DET DU SOM ÄR HET?"

"DET ÄNDA DINA ÖGON INTE HAR SAGT ÄR DITT NAMN"

Om jag fick välja själv skulle det blivit denna:
"Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag gillar utsikten."
x3
Om jag fick vara oseriös, skulle jag valt denna:
"Fan vad du är het, ska vi gå hem till mig?"

;D ;D


Comments
NAME: johanna :)

hah hade jag fått en av dessa kommentarer hade jag smällt till honom! ;D

förutom den sista ;D

2010-12-30 @ 17:39:41
URL/BLOG: http://jpetersson.devote.se

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback