angående våran vikarie ...

tjena tjena, jossan och evelina här!
Vi sitter här och ska fördriva tiden med att berätta om våran dag i skolan!
(Medans vi väntar på hallonpaj :D)

Idag var våran NOlärare Ingrid sjuk, nu förstår vi att vi faktiskt saknar henne...
Jo, vi fick en vikarie, Ingrids dotter för att vara exakt, och hon var något av den sämsta läraren jag vet. Hon kan varken stava eller prata ordentligt, jag tycker vi tar några förslag på henens stavfel:
(Vi behöver inte klaga på att jag skriver för snabbt, och stavar fel, men jag är yngre också)

Pungt = Punkt

Odjetiv = Objektiv

Färj = Färg

Sende = Seende

och massa andra oförstående, oläsliga ord.




Nu har vi pratat om henne, låt oss gå vidare till mina och Johannas felaktiva uttal idag.

Jag, Jossan och Johanna pratade om bloggar, som börjar på B.
Och Johanna ska säga: "Vilken fin tröja du har, Evelina."
Men Blogg + Tröja = Blöja!
"Vilken fin blöja du har, Evelina!"

Vi skrattade gott där! ;D




Sedan jag själv:
Jag, Jossan och Jennifer gick ett varv i skolan och då gick vi förbi Martin och Kasper, vi berättade något helt oviktigt. Och då började de klappa sina intressehamstrar. Alltså, de klappade en osynlig hamster för att visa att de inte bryr sig. Jennifer sa att hon klappade sin intresseelefant.

Men då gick dem därifrån och då ropade jag efter dem:
"Jag vill också klappa era hamstrar!"

Jossan började skratta. Jag och Jennifer med, och om ni som läser det här har lika snuskig och misstolkande fantasi som vi har, så förstår ni nog vad jag INTE menade. ;)




Jag tycker att det har varit en inbjudande och rolig dag! ;D / Evelina :D

NU SKA VI ÄTA PAJ! / JOSSAN :D

Bilder kommer sen ;) / Evelina :D







Comments
NAME: johanna :)

jag tyckte du hade en rikigt fin blöja xd

haha hamstrarna hahahahah xd

2011-04-08 @ 13:54:21
URL/BLOG: http://jpetersson.devote.se

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback