come over here and take a closer look

Tjenare, nu ska jag avslöja en sak för er! Jo, idag så sov jag till 14:30 ungefär,
men det behöver inte mamma få reda på! ;)



Tjenare, idag är det första grillningen.
Vi ska grilla kött och korv, och keka det till pommes. Übernajs! Så jag ska dra ner kameran och fota lite, så blir det nog bilder ikväll om jag orkar. Jag har blivit väldigt lat på senaste tiden, med att lägga upp bilder. Men nu har jag hela lovet att ta igen! Imorgon har jag fett mycket planer. Jag ska upp och duscha och göra mig iordning vid 8 så jag sedan kan gå på gudstjänst som börjar klockan 10. Sedan drar jag hem till mamma, hämtar lite grejer och sedan cyklar jag hem till pappa och väntar ut den lilla tiden som blir kvar inann jag ska dra ner till bergslagstorget för att ta bussen till Norrköping där jag ska hämta Elin!

Woah! Jag måste prata lite med Anna också. Jag tror att om Elin och jag går på stan fram till klockan fem så kan hon skjutsa hem oss sedan, eftersom hon jobbar i Norrköping, då får hon ju se lite av Norrköping City också! Vem vill inte se de vackra gatorna? ;)

Och alla som läser det här måste även veta att pengarna på min mobil är slut så jag kan inte svara på alla sms jag plötsligt får. Så lite random här skriver jag några svar som inte är privata ;)

Elin: GRATTIS TILL ATT DU KOM IN PÅ GYMNASIUMET, DU ÄR SÅ FETT DUKTIG OCH DINA POÄNG ÄR UNDERBARA! JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG! VI SES IMORGON, ÄLSKAR DIG!<3

Lovisa: Haha, hej, jag låg i soffan och kollade på Fenomen, när du sedan messade kom jag på att pengarna var slut. x)<3 Kunde inte svara, sry.




Nu måste jag bege mig, ska ut och njuta av solen och den friska luften som Jonas påpekar att jag aldrig tar till mig av! ha det gott - igelkott !

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback