duger/suger , east fm !

lyssnad på east fm medans jag städade mitt rum, eftersom jag inte hade något vettigare för mig, så då ploppade programet DUGER/SUGER upp i east, och jag kan gärna tipsa alla låtarna här, gillar dem alla faktiskt!


Till The World Ends - Britney Spears feat. Nicki Minaj & Ke$ha.
Awesome Remix! Älskar att Nicki och Ke$ha joinade låten med Britney, deras röster är oslagbara i denna poppiga disco låt! Har också hört att Ke$ha hänger med Britney Spears på hennes sommar turné, fatta vilket röj de kommer göra!


Pretty Girl Rock - Keri Hilson
Lite upprepande låt, men ganska najs! En typisk tjejlåt. Om du har lust kan du kolla in den ursämsta videon, jag tycker inte speciellt mycket om det. Och hon är inte särskilt "Beautiful". Men jag gillar klädstilen på vissa klipp!


Speakers On - Kato feat. Infernal
En griktigt grym clublåt som ska finnas på alla spellistor i dunkarfester! Men jag hittade inte originalet på låten, så ni får en remix som låter lite annorlunda. Men den är fortfarande väldigt bra! Jag ska lägga in den på spotify direkt!

Ha en grym fredagskväll! Laddar upp mer senare!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback