number four <3


I Am Number Four - trailer HD

Jag har redan glömt att jag var i skolan idag, det har varit en så lång dag, en lång underbar dag. Efter Engelskaprovet som ägde rum sista timmen i skolan så drog sig jag och Johanna hem till henne för att fixa oss i ordning lite. Det är nämligen så att vi drog oss ner till Bergslagstorget och tog bussen in till stan, Norrköping City. Vi började med att ta en fika på pressbyrån, riktigt mysigt med bulle! Sedan bar det iväg till alla affärerna i Spiralens två hus, Domino och Linden. Det blev såklart jag som handlade mest som vanligt, tyvärr är jag sån, men jag älskart'! Efter det så drog vi oss till SF bio för att hämta ut biljetter. Vi såg filmen I Am Number Four, med übersnygga, sexiga, heta, underbara Alex Pettyfer i huvudrollen som John Smith, en såkallad "utomjording" som flytt till jorden med nio andra för att överleva en attack av fienden. Men fienden har övertagen och dödar de nio, en efter en...

"Number One was killed in Malaysia."
"Number Two was murded in England."
"Number Three was hunted down in Kenya."
"Before they come for the others, they will come for me. I am number four."

Massa spänning, men en aning för lite kärlek, så rullar filmen på och det var en aning många gånger som jag och Johanna hoppade till i stolarna. Man blev ganska överraskad ibland, det må jag säga! Men filmen var ju underbar, tycker jag, och så som den slutade, så måste det väl ändå komma en fortsättning.
Lixom, det krävdes fortfarande svar på tre viktiga frågor, det MÅSTE komma en fortsättning!

Übernöjd är jag iallafall, och bilder på kläderna jag köpte kommer i nästa inlägg, som ploppar upp här över snart!

Tack för en underbar dag, Johanna! Det här måste vi göra om! :D <3


Alex Pettyfer som John Smith / Number Four
Diana Agron som Sarah Hart

"You don't know how many had make sacrifices so you could live!" - Henri
"I know how to blend in." - John Smith / Number Four
"I'm not gonna let anyone hurt you." - John Smith / Number Four


Comments
NAME: johanna :)

ohhh det va så kul!! :D

2011-04-02 @ 09:34:30
URL/BLOG: http://jpetersson.devote.se

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback