shoppar!

Hejsan! ;D
Just gå springer jag nog runt i ullared och lastar på grejs som jag ska köpa, så om det här funkar som det ska, så ska detta laddas upp 14.00. Jag har ju försökt att lägga in ett tidinställt inlägg, men det kan vi glömma att jag sa. Eller hur?


bild; frågn google.se

Ja, hm, vad tror ni att jag har köpt hittils då?

Det vet man aldrig, men här är inköpislistan;

* Födelsedagspresenter
* BH
* Trosor
* Shorts
* Väska
* Linne
* Tshirt
* En sån där grej som sitter på halsen på gitarren
* Väst
* Hatt
* Skärp
* Slips
* Puder
* Parfym
* Webcam & Mic till datorn hos mamma, om jag hittar någon bra. ;)
* Wiiresort spel, om jag hittar det för ett bra pris, mest till Jonas. ;)
* En till Whiteboardtavla
* Färg till skrivaren
* Vårmössa
* Kavaj
* Desperate Housewifes Season 4, till Josefine för ett bra pris. ;)

Ja, det är vad som står på listan nu, det är ju inte säkert att jag hittar allt.

Vi ses då jag kommer hem! ;D


Comments
NAME: sannalitens.blogg.se

Hoppas du får en fin lördagskväll sötnos :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-09 @ 15:54:10
URL/BLOG: http://sannalitens.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback