spotifys nya regler

Bara jag som hatar den nya för Spotify Free och Spotify Open? Det här är vad spotify berättar för oss om de nya förändringarna. Jag har översatt det från deras engelska till svenska så ni ska förstå allt:



Här är hur förändringarna kommer att fungera:

■ Nya Spotify-användare kommer att kunna njuta av vår oöverträffade gratis tjänst som det är idag, för de första 6 månaderna.
Från och med 1 maj kan alla användare som registrerat sig för den fria tjänsten innan den 1 november 2010 kommer att kunna spela varje låt gratis upp till totalt 5 gånger. Användare som registrerat sig efter början av november kommer att se dessa ändringar tillämpas sex månader efter den tidpunkt då de bildar sina Spotify-konto.
Dessutom kommer den totala lyssnartiden för gratis användare begränsas till 10 timmar per månad efter de första 6 månaderna. Det motsvarar cirka 200 låtar eller 20 album.


JAG BLIR FLY FÖRBANNAD PÅ DE ÄCKLIGA SPOTIFY! JAG HAR NU BARA NÅGRA DAGAR KVAR AV MIN SPOTIFY FREE, OBEGRÄNSAD MUSIK OCH LYSSNARTID! SEDAN SITT VI PÅ TIDSBEGRÄNSNING! FUCK OF!

Comments
NAME: Elin

BAJSKORV OCKSÅ :( D: :@ NU ÄR JAG SUR PÅ SPOTIFY :(

2011-04-22 @ 14:44:22
URL/BLOG: http://nuskaduhoranantingsomjagvilltalaom.blogg.se/
NAME: Isabella

gäller det här med 5 ggr/låt per månad eller kan man bara lyssna på den max 5 ggr för alltid? :)

2011-05-05 @ 14:50:24

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback