tummen upp för att busringa!

"Hey! Fick nyss ett samtal från någon sexbutik som sade att mina bilder var klara, underbart! Hörde inte ritkigt vad hon undrade om färger, men en grön vill jag ha. Vi får se vad som kommer på posten!"



Nu sitter jag här och försöker komma på vems röst det var som förvrängts till den här ljus tönita rösten. Jag gissar att det var en tjej (-eller en kille som inte hamnat i målbrottet) som tyckte om att ha roligt med sina kompisar, och jag är ingen sån som blir sur då folk busringer. Jag tycker bara det är shitkul. Själv har jag gjort det många gånger, med mina kusiner Cornelia och Gabriel och så min klasskompis Fanny. Lika kul varje gång! Så nu ska jag säga att den som ringde till mig har gjort min dag! haha, tackar! Nu ska jag ner och klä på mig, för vi ska trippa vidare till slottet. Bilder och mer kuliga saker kommer ikväll!


CHILL OUT!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback