ja, tack !

imorgon bär det av till huvudstaden i mitt hjärta. ska bli fett kul och jag kommer inte ha någon tid över att göra blogginlägg till er guys! haha!

jag är så grym, jag vet. men, jag är också generös som gör tidsinställda inlägg åt er, snällt va? ;)


just nu sitter jag vid datorn, ska sätta på paramore och lägga ner tvål i väskan som ska med till sthlm, sedan har jag packat klart och är klar för avgång! nästan, jag måste tydligen städa mitt rum först! onödigt! då man städar hittar man inget! vilket inte är så sant egentligen, men vi säger att det är så. hoppas sedan på att försöka få någon idé som kan pigga upp min kära vän från hennes dåliga humör. så nu ska jag sätta mina tankar i arbete och komma på något riktigt bra som kanske får henne glad igen! :) <3


åh, så glad jag ser ut. happi-ness!



GRATTIS TILL AMANDA/TED PÅ 17ÅRS DAGEN! HOPPAS HENNES DAG BLIR MEGAFANTASTISK! :D <3



xxx

Comments
NAME: teddie 8DDD

TACK UNDERBARA DU! <3



Hoppas du får det bäst i sthlm, vännen. <3



(Btw, drömde om Ewy inatt. XD Hon träffade mina kompisar och var värsta gangsta, HAHA. Så bodde vi i ditt hus som var palatset i Aladdin och så ja. HAHAHA. Berättar mer sen. ;))

2011-08-14 @ 20:36:34
URL/BLOG: http://mandaworld.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback