700 laxar?

Hellu! :D Iallafall, idag har jag gjort av med 700 kronor på kläder! :D Jag har shoppat med Jennifer i stan hela dan'! Själv bar jag på fyra eller fem påsar, då hon själv hade en liten påse från Gina Tricot. Men jag är känd som Schopaholic! Jag köpte ett par ljusa shorts, rosapersiko Tshirt från Cubus. En svart långärmad med axelmudd från Monki, två Tshirts, en med CupCakes och Macarons och en svart med text, som jag lagt upp förut på bloggen om att jag ville ha, från Gina Tricot och så en spetsbh från lindex faktiskt, den var chokerande snygg och det var Jennifers förtjänst att vi hittade den! ;D Jag känner att jag ska fotografera kläderna och lägga upp, eller lata mig och söka på internet tills jag hittar så ni får se! ;D

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback