förmiddag med Gabriel :D

Begravningen igår gick faktiskt väldigt bra, känns bättre nu. Men han kommer alltid finnas kvar hos mig. <3 Tack för allt stöd från mina vänner som blev lite oroliga då jag försvann från skolan. :) <3 Tack <3



Idag har jag varit med Gabriel hela dagen, min bonus kusin från skåne. Vi har grejat runt på hela stan här i Finspång, köpt Drakdryck och CupCake! :D Mina favoriter på en fredag, och jag tror bestämt att Gabbe tyckte om dem också. Jag hade ju inte kameran med mig, så det blev inga bilder, men jag kan nog leta upp bilder på Drakdrycken och CupCaken! Vänta lite bara...


Den som mest liknade den vi åt, toffee cupcake! :D

Dragonfruit vitaminwater. power-c. :D                       Underskatta inte ordet DRAKE.



Jag tipsar det här väldigt starkt! :D Nu är jag ensam hemma, Gabriel är hos släktingarna han och hans familj bor hos nu när dem är här, ända från Veberöd. :D

Comments
NAME: Gabriel

Wooho :D

2011-02-18 @ 17:00:38
NAME: CISSI

Älskar VitaminWater!

2011-02-18 @ 17:39:38
URL/BLOG: http://ceciliaeklund.blogg.se/
NAME: Anonym

Har ni tråkigt, så kolla in den här länken! :D

http://skrattforlangerlivet.blogg.se/

2011-02-19 @ 15:52:55

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback