fotoalbumet


Det här fotoalbumet fick jag av Jennifer i 14års present under festen jag hade då Fanny sov över. :) För ungefär en vecka sedan så kom alla bilder jag har framkallat från ExtraFilm.com. Mycket bra kvalitet, bättre än jag trodde, så nu är det bara att sätta igång att framkalla ibland, så jag kan fylla hela albumet med bilder på mig och mina kompisar! :D

Den här gången fanns det mest bilder på Jennifer, Josefine, Fanny, Johanna, Lovisa och Alice! :D <3 Och lite på klassen då jag haft med mig kameran till skolan och sådär på klassutflykter och skolavslutningar. Så det finns lite kort här, och hittils är det bara ett som jag inte har tagit, men det kortet är så underbart fint så jag var tvungen att ha det, och det ser ni på bilden över på Josefine och Johanna i gräset. Mycket bra bild! :D <3 Men i den här högen med ca 50 bilder så finns det bilder på massa skoj! :D Jag ser att jag skulle kastat om bilderna lite så mer kom fram, men ni lär få se mer en annan gång!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback