Fuck you, i cleanded my bathroom .

Igår eftermiddag så städade jag vårat badrum, helt själv, helt frivilligt.
Så lite senare kan jag be mamma skriva på den där hemkunskaps läxan jag vet att vi kommer få. Läxan går ju ut på att städa badrummet. Och eftersom vårat badrum såg ut som HEJKOMOCHHJÄLP så borde jag få VG minst, helst MVG. Jag passade ju på att städa vardagsrummet eftersom alla barnen hade stökat runt där. Heh, jag städade datorn med. Databordet såg förskräckligt ut. Så nu är det fint här. :D


bilder: Tagna av Evelina Möller Pihl den 5 Februari 2010 och har copyright ©

Se så vackert här blev. Jag städade ju skåpet över, badkaret, fönstret ut och alla sakerna har nu nya platser. Ja, eh, jag glömde städa toaletten av allt. Men det behöver ju inte min lärare få veta. ;) Men jag har städat toaletten förut. Det är bara att fråga min mamma.
Men risken finns ju att mina slarviga familjemedlemmar kommer stöka till det igen, snarast. Men det är bara risken. Ja, och om min yngsta bror på snart två år kommer in hit då kommer alla badleksakerna inte ligga i den gröna baljan, utan på golvet.




Behöver jag säga något om att denna plats används så mycket att jag slår vad om att nästa vecka jag kommer hit så kommer det se ut som innan jag städade. Mamma har fortfarade papper att gå igenom som låg här och där.

Men om det inte var såhär så skulle jag tro att min familj var sjuka ;)

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback