jag gästbloggade på jpetersson!

... Bara så ni vet ;D



Hellujsan, dagens höjdpunkt var Johanna!


jpetersson.devote.se

Idag så följde jag med Johanna hem en kort stund innan vi gick ner till centrum, och där så köpte vi lite grejs. Bland annat finn-medel-sak och så gick Johanna och beställde tid hos frissan. Så bli häftigt och se hur det blir efter hennes omstylning. Efter våra små ärenden så bar det iväg till fiket Åbergs där det blev chokladboll och biskvi. Haha, biskvin var min, okej? Sedan bar det iväg hem till henne igen, men bilder i kameran och många skratt. Väl hemma hos henne så kollade vi på Glee och Pensionärsjävlar. Mycket bra ska jag säga! I följd av det så kollade vi pranks/skämt och prankade/skrämde oss själva lite, medans vi filmade. Eller jag filmade Johanna, jag vågade inte göra det hon gjorde. Och det läskiga vi gjorde var att spela The Maze! Haha, jag sa ju igår i ett inlägg att jag var feg! Och det är jag verkligen! Jag vet inte hur många gånger vi hoppade tre meter upp av samma spel. Duktiga är vi iallafall. Jag gästbloggade lite medans hon åt och nu så är jag hemma. :3

Nu bjuder jag på lite Prank på Benjamin medans jag ska lägga in bilderna vi tog idag.

AU REVOIR!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback