mysigt, men lite hopplöst...

Alla hjärtans dag är en mysig dag tycker jag.
Men det är synd att man inte har någon speciell att fira lite extra med.
Det hade varit mysigt med en pojkvän. :)
En sån där speciell person, som förstår mig till hundra procent. :)
Men jag håller mig till var mina kära moster Helena sa,

"Hellre utan än player i din ålder. Och eftersom du är så snygg så kommer du få en perfekt kille lite senare. Ha inte bråttom."

Hon är smart min moster. :) <3

Men jag önskar alla som har pojkvän, flickvän, nära vänner och flera dem älskar en riktigt mysig dag med mycket kärlek och glädje! Puss på er alla. :D

Comments
NAME: Elin Pelin

Din moster är ett geni!

2011-02-15 @ 20:37:26
URL/BLOG: http://nuskaduhoranantingsomjagvilltalaom.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback