Neon Trees - Habits

Nu är det här sjätte gången jag skriver om den här skiten, så ni får ursäkta att infot inte blev så långt, jag orkar inte skriva om det här äcklet något mer! Nu ska jag spara kodmallen, i fall att...




Jag satt nyss och lyssnade på lite musik i mit spellista då nästa låt kom, trodde jag, Neon Trees med låten Animal. Vissa av er vet nog inte vilka Neon Trees är, men ni vet självklart vilken låt Animal är. Den går hela tiden på MTV emellan pauserna och det är många som gillar att dansa och sjunga till den här låten, den är ju underbart glad och uppiggande. Positiv, får vi såklart hoppas på också!
 

Men som jag sa, nästa låt kom. Och jag tyckte det var konstigt att den här låten började mitt i låten och inte ifrån början. Jag klickade upp spotify och såg en asgrym logga. Min underbara reklam, som är en stor hjälp till att blogga om det nyaste här! Jag vet det är lite knäppt, men spotify är väldigt bra på att tipsa mig om det senaste! Jag klickade på loggan och upp ploppade Neon Trees album! Deras album Habits!



Jag blev super glad och tänkte: "Shiet, jag måste lyssna på alla låtar!" Så jag satte genast igång och lyssnade, men jag är inte klar än. Någon gång i framtiden kommer jag nog att göra en albumrecension om detta album Habits! Men som ni ser, så kan jag inte lyssna på spotify, vilket är lite tråkigt, men om jag var premium så skulle jag inte fått reda på det här genom reklamen och ibland är reklamen inte så jobbig, ibland roande och ibland störig. Men jag står faktiskt ut! (Räkna bort den dryga bitchen från Telia som tjurar över att jag sitter vid datan vid spotify och inte vid TVn istället! Hatar den dryga tjockisen! )
Men just nu bjuder jag på första låten i det här albumet"Sins of My Youth".



Jag kan direkt säga att jag tycker om den här låten och som jag sa, ni får vänta tills jag skriver om det! Jag har även flera projekt att göra recensioner av. Bruno Mars "Doo-Wps and Hooligans" och Travie McCoy's "Lazarus". Jag tänkte se om resten av låtarna är lika bra som hitsen som dem kom med i somras, eller om de slarvade med resten av låtarna bara för att dem blev kända. Ni får hålla utkik i fortsättningen efter mina åsikter!




Ber om ursäkt igen för att det blev så kort och ointressant, men som jag sa i förra inlägget. Jag hatar den här datorn! Men jag ska blogga lite mer senare. Mamma ska ha datorn nu.




OBSERVERA: JAG HAR JUST HITTAT EN NY LÅT VIA REKLAMEN PÅ SPOTIFY SOM FINNS PÅ MIN SPOTIFYLISTA "Some music?" SOM FINNS ÖVERALLT PÅ BLOGGEN!

klicka på ikonen!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback