ROMPAH!



Är det bara jag som har så himlans kul då jag ser på Sean Banan? Nej, denna ungen gillar honom lika mucket som jag! :D


Fast jag är nog inte ensam om att tro att han går på något. Ibland undrar jag om han är sådär på riktigt eller om han bara gör det för sin roll som Sean Banan. Och han är ju väldigt pervers också. Svär och håller på sådär i TV, när barn kollar också. Och har är fixerad med rumpor. Undrar om alla som blir filmade äns vet om det? Och jag tror att alla som blir intervjuade i de här filmerna är ganska trött på honom på riktigt, de spelar inte. De är nog less på honom och hans röst. Annoying Orange- varning!


Dem här är mina favoriter! ;)

Comments
NAME: Fnulan

Tack så massa =) Undrar om det är den Teddy jag gillar så mkt som skrivet?



Lägger till på bloglovin, massa skoj att läsa ju!!!



Puss och tack!

2011-02-28 @ 16:16:58
URL/BLOG: http://fnulan.se
NAME: Fnulan

Oj TACK, ser att jag ligger som Daily Blog!! ÅÅÅÅ puss

2011-02-28 @ 16:17:53
URL/BLOG: http://fnulan.se

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback