skador .

Just det, jag glömde säga det. Jag och Robin har VG i Hemkunskap och
gjorde goaste bullarna tills öppet hus på Lördag. ;D




Idag har jag skadat mig på högra benet. x)

Först så gled jag över gymnastikgolvet i skolan, inte smart. Har brännsår på hela knät som svider som F**n.
Sedan intenvisträningen i onsdags har jag också förlorat en bit av min stortå och min fotsula. Skinnet har lossnat och det var tjocka flisor, så under träningen idag, fick jag glida lugnt. Men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. ;3
Imorn är det hemkunskap (jeaj) och efter skolan som slutar tjugo i tre så hänger jag med Johanna hem. Vi får se vad vi har för spännande planer för dagen. ;)

Imorgon så ska jag även ladda in lite mobilbilder, och så ska ni få se lilla Nils som skapades av mig och Alice på bildlektionen idag ;)

Jag måste bli bättre på att skriva långa inlägg, men det här skrev jag i brådska och droppande hår. ;D

GOD NATT :D

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback