tshirt store?

BONJOUR! :D
Är det bara jag som älskar Tshirt Store?
Det finns massa underbart fina Tshirts där idag, men jag känner mig alltid lika snål.
Jag snålar med att betala trehundra för en Tshirt när jag kan få tre stycken Tshirts på Gina Tricot för samma pris.
Men alla är ju så fina, och butiken är alltid så öde! :(
Jag och Jennifer gick in och kollade, önskade lite att jag köpte den jag tittade på. Men då vi kom in där så satte dem på musiken för våran skull och log. :) Kvinnan hade en bebis med sig också. ;)

Nu har jag kopierat massa tröjor och mönster, men jag orkar inte lägga upp både på tröjan och ordentligt på mönstret, så jag lägger upp bara bilden på tröjan. Mina tre absoluta favvisar får ni med trycket med! :D

MINA HISSNINGAR:

Den här gula var nog Jennifers favorit, och den är ju så söt! :D Nästan favvis den med. :D

TOPP TRE:

---

---



Ah, det finns ju massa fina Tshirts på Tshirt Store, men allt är ju så dyrt om man vill köpa fler än en Tshirt. :( Synd det. Jag gillar också alla de där färgglada hörlurarna som alla går omkring med, såna finns det i den här butiken med, jag är mest sugen på dessa:


Men ja, ett par hörlurar kostar 600 kronor och en Tshirt kostar 300 kronor, men jag ska gå till den tomma lilla butiken i stan någon dag, le och köpa Tshirten där allt smälter, då den error grejen från Tv:n är, ni vet, då inget visas och ett irriterande pipande ljud ( eller klassisk musik ) spelas samtidigt som den där... bara är där. Men fin är den! :D Eller så ska jag ha den gula... :3 "Let's talk about it, please?" "No."


Kram på er! :D

Comments
NAME: fanny jönsson.

sv; kanske det, men jag hade det en annan gång, men tröttnade, men tack för tipset.

2011-02-25 @ 23:40:57
URL/BLOG: http://fanniiieee.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback