väldigt trött

Jag får blogga imorgon, jag orkar inte nu. Efter intensivträningen i karaten så har mina fötter, lår och ben svikit mig. Och jag måste sova nu, gå upp tidigt för att duscha och sedan gå halva dagen i skolan. Jag kommer att gå ifrån skolan runt halv elva, fast vi slutar kvart i tre, och gå hem. Jag ska på begravning för en nära släkting, sedan stannar jag hos pappa, då kanske jag bloggar om den drickan jag köpte idag, och så kommer jag ju umgås lite med mina kusiner. På fredag så ska vi fira Berit, min bonusmammas mamma, eftersom hon fyllde då de var i Thailand, och kom hem idag ( det är orättvist, jag vill med sola och bada så sverige är dränkt i snö) och sedan på lördag ska vi fira min andra kusin på min riktiga mammas sida. Och på söndag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det blir nog ingen kung fu imorgon, jag har väldigt ont i magen, och jag gissar på mensvärk.

Bloggar mer imorgon! :D Lovar! God natt allihopa!

Comments
NAME: Abeladine

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-05-25 @ 08:56:29
URL/BLOG: http://abeladine.blogpaint.com

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback