15 år idag då !

Idag blir man femton och byxmyndig då. ;) Nej, jag har inte tänkt att ha sex. xD (Y)

Väcktes runt halv åtta imorse av pappa, Anna och Milton. De kom in med frukost på sängen och tre vackra väl inslagna paket i guldnyanser. Första paketet innehöll något jag önskat mig. Eller iallafall sagt att jag ville ha. Ljusdekorationer. De är små dekorationer du sticker in i blockljus, som föreställer franska liljor. Något av det vackraste mönster som finns. :D



I andra paketet låg något spännande. En söt tunnplats ask med roliga chokladbägare. Mintchoklad. Mörkbruna små söta cokladpraliner liknande såna formar man har knäck i. Och mitt i chockladen finns en ljusrgön prick av mint. Jag har inte smakat än, men jag får göra det sen. ;)



Sista paketet vad lätt och kändes som bara kartong, det var det nästan också. Förutom tre små papperslappar. Tre stycker femhundralappar. Där blev jag 1500 kronor rikare. ;D



Så trots att jag gjorde av med 1000 kronor på shoppingen förra veckan så tog jag igen det nu. Plus de pengar jag fick från halva släkten iår. 2000. Och julklappspengar. 1000. Om jag räknar lite snabbt så har jag alltså 4500 kronor. Vilket är perfekt att spara till det Makroobjektiv jag ska köpa. ;) Föresten så är det pengarna jag har hos pappa, i eftermiddag åker jag till mamma och ska firas. Usch, jag låter som en bortskämd skitunge, min tvilling hade visst rätt. ;)


Comments
NAME: Elin

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3

2011-01-03 @ 11:20:34

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback