kan det bli värre nu eller?

Lika bra att få det sagt. Jag hatar Justin Bieber.
Han har mesig röst, tror han är bäst, tar från andra låtar och ser ut som 12.
Jag ser inte vad tjejerna faller för... Jag ser en tolvårig tönt? Och då jag fick reda på att han var sexton så hoppade nog hjärtat över ett slag av chock. Det visste jag inte.



Japp, tyvärr, ni läste rätt. Justin Biber har gjort en film om sig själv. Kan det bli värre? Kan han inte ge sig och fatta att han sämst? Inget riktat mot någon, jag bara. Dör.

Michael Jackson fick en film om sig själv och han har varit med betydligt mer än Justin Bieber.

Och jag gillar inte Michael Jackson heller. x)

Comments
NAME: Lou

Haha åh, skrattar på mig xD

Det här är nog det mest tragiska jag sett, ever. Kommer det någonsin ta slut? :(

2011-01-02 @ 20:30:54
URL/BLOG: http://thelou.blogg.se/
NAME: MOA

sv: tack, hoppas du hade en bra nyårsafton :D kram

2011-01-03 @ 02:14:11
URL/BLOG: http://meimoa.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback