Kiera Knightley

Finns lite filmer jag vill se kan jag säga. x) Och jag har ju aldrig varit en sådan person som sitter och kollar filmer framför TVn. Men jag har lite goda vänner som snackar bra om vissa filmer som jag sedan tvingar mig själv att se. Och sedan, lalala, så tittar jag runt på vad den fantastiska skådespelerskan Kiera Kightley har gjort för filmer och kollar trailers. Jag bokstavligt blir kär i Trailen på de gamla filmer hon har gjort.

För ett tag sedan så tipsade Jonna mig att se The Duchess och det gjorde jag. Underbar film, men tyvärr slutade det inte som jag ville. :/ Men ändå, mycket bra film! :D

Så när jag har tittat lite så har jag hittat två andra filmer som jag gärna vill se. Pride and Prejudice och Atonement. Jag hittade filmen nu och kom på att Jonna pratat om den och visat klipp från den, så det blir att se den med. ;)



Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback