Singel och Sökande - Elov & Beny



Detta var någon weird låt som jag vaknade till en dag då min 11-åriga syster spelade denna låt vid den stationära datorn utanför mitt rum. Jag gissade väl att den hette Singel och Sökande eftersom den var så tjatig. Och den här låten är en typisk discolåt för fjortisar. Töntig låt som alla wanna-be's sätter på då dem tar bussen till city för att shoppa med sina lättklädda kompisar.
Av alla låtar hatar jag sånt här. Men denna låt är ju skitbra, rent ut sagt! xD (Y)
Tjejen som svarar i låten har så falsk röst att det passar och man själv kan sjunga samma stämma. 8D
Jag tycker definitivt att ni ska plågas i 2 minuter och 34 sekunder för att lyssna på den här låten om Oscar som vill hitta en snygg tjej på massa sidor på nätet. xD ;)

LÄNK TILL LÅTEN PÅ SPOTIFY


Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback