Vita Hästen - Nybro




bilder; här

Idag var jag ju med min far, bonus morfar, farbror och farfar i himmelstalundshallen för att se Norrköpings älskade ishokeylag Vita Hästen möta fienderna ifrån Nybro. Vi var 2034 personer på matchen och det var högst 20 av dem som var från Nybro. De båda lagen är allettans två bästa lag! ;)
Matchen räddades av Johan Erkgärds då han avgjorde 2 - 3 till Vita Hästen i tilllägsminuterna.
Men jag är ändå lite besviken på båda lagen, det var slarv med pucken och alla tittade på annat. Så då Nybro gjorde 1 - 2 trodde jag att Vita Hästen var körda. Men vi tog hem det tillslut. ;D

Sist jag tittade på Vita Hästen mötte dem Olofström och då vann vi med. 2 - 1 till Vita Hästen! ;D

Bilderna är ifrån Nörrköpings Tidningar och som vi förstår så är Vita Hästen de Röd/Vita :D

Hoppas att få gå och se dem snart igen! :D




... Jo, den bilden då en från Nybro ligger på Nummer 10's rygg så ska jag säga att han verkligen flög på honom. Nybro hoppade - bokstavligen upp på hans rygg, så fotografen Michael Svensson fick in en riktigt bra bild innan de föll ner. x3


Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback