följ mig / evelina

hey hey hey hey hey
jo, alla läsare, det kanske blir lite glest med inlägg från min kära kollega,
eftersom att hon inte riktigt är van vid blogg.se's funktioner,
men jag jobbar ständigt med att hjälpa henna fullt ut.




det jag tänkte berätta, är att om du vill följa min (Evelina, ägare av bloggen) vecka här på västkusten,
så kan du klicka på rutan i menyn här till vänster.
den ikonen är lila med en blå fågel, kan jag gissa.
och där kan du följa min twitter!
(obs. jag skriver på engelska (vilket inte är min största begåvning))



ha, det så himlarns bra, så kanske jag kan få in ett inlägg från mig, Evelina.
Ibland, kanske. Det är inte så braigt väder här, så jag kanske kan få låna en dator,
då jag inte shoppar, vill säga......
(obs. jag har köpt ett par shorts och en magskjorta på ginatricot idag, mhm, me like ;))




ha, det najs ;D

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback