joke of the night

En döende mormor pratade med hennes barnbarn. "Jag kan dö vilken minut som helst så jag vill att du ska ärva min gård inklusive villa, traktor, gården och alla djur och $ 22,389,630.00 cash".
"Wow!" sade barnbarnet "Tack mormor, jag visste inte att du ens hade en gård och all denna rikedom! Var är den?? "Mormor säger att med sina sista döende andetag ....." Det är på min Facebook!"

Många undrar varför BH storlekarna består av bokstäverna.
"A, B, C, D, DD, E, F, G och H".
Så här är det:
{A} Almost Boobs...
{B} Barely there...
{C} Can't Complain!...
{D} Dang!!!...
{DD} Doubledang!!!...
{E} Enormous!!!...
{F} Fake...
{G} Get a Reduction...
{H} Help, I've fallen and I can't get up =)

NATTENS SKÄMT!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback