uppbokad sommar ;)

Jag känner att jag knappt är hemma nu i sommar. :O
Första veckan av sommarlovet: Turkiet
Andra veckan: HEMMA
Tredje veckan: Kungsbacka med Elin och ja, jag var ju hemma men alltså, Elin var hemma hos mig ;D
Fjärde veckan: HEMMA
Femte veckan: Öland (är här nu ;D)
Sjätte veckan: Falkenberg
Sjunde veckan: Stockholm
Åttonde veckan: HEMMA
(Jag åker inte riktigt från måndag till söndag, men jag har försökt att dela upp veckorna så bra som jag kunde!)
Alltså, sedan börjar skolan :O
Jag börjar den 23 Augusti, när börjar ni? :D

Comments
NAME: O~~

Den 16 augusti :cccccccccccccc



Men <3 din sommar c;

Älskar dig rövfejs

2011-07-21 @ 11:51:49
URL/BLOG: http://nuskaduhoranantingsomjagvilltalaom.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback