jag hatar ledighet...

... jag har verkligen inget att göra. i skolan pratar åtminstone mina vänner med mig. men nu, nej, nej. jag har ingen att vara med efter osm alla mina kompisar är med sina kompisar och eftersom jag inte är med i deras gäng så ser man på hälften av dem att dem bara: "eh... keyrå... du får väl vara med.... antar jag..." Åh, vettu då shiter jag i det. Jag ser det framför mig lixom, ingen idée att fråga ens. VAD SKA JAG GÖRA?! JAG HAR INGET ATT GÖRA! VERKLIGEN INGET! TVÅ JÄVLA LEDIGA DAGAR ÅT HELVETE DÅ JAG KUNDE VARIT UTE OCH GJORT NÅGOT KUL MED MINA KOMPISAR! ÅT HELVETE.









( pekar inte ut någon , jag säger bara hur jag känner )

Comments
NAME: Ulle

JAG VILL VARA MED DIG :DDD

2011-06-03 @ 19:19:28
URL/BLOG: http://nuskaduhoranantingsomjagvilltalaom.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback