nej, nej, aldrig,

jag har verkligen ingen lust att blogga just nu. idag var jag med min syrra på allsång på slottet - en festival - som var för typ 11 000 personer. jag tog massa bilder men har ingen lust att lägga upp nu. jag tackar gud att vi är lediga imorgon också för jag har ingen lust att dra tillbaka till skolan i typ två veckor till, okey, jag kanske överdriver...


iallafall så är jag på sämst humör. en av mina närmaste avbokar allt som det känns som om den gör allt för att slippa vara med mig. en annan svarar varken på mess eller msn då den är bortrest. en annan svarar inte på msn eller på mess heller. en annan är totalt dryg och jag fick tydligen reda på att den låg bakom massa skitsms jag fått från en annan - och den personen anklagar mig för massa saker som hon själv har gjort och ställt till det för sig själv.

alltså det här lilla lovet vi hade var en totalt besvikelse. jag har inte varit med någon och ingen har viljat vara med mig. jag försöker träffa några kompisar men dem bara struntar i det, och så får jag typ reda på det IDAG att alla tydligen är emot mig. det är vad man kallar vänner alltså. hela ledigheten är förstörd. vad är det? - fem dagar åt helvete! tack så jättemycket för det hörni!






jag har faktiskt en person att tacka - den personen som omedvetet hållt mig uppe på humör och åtminstone ville prata och vara vänlig mot mig. det kallar jag riktigt vänskap och jag älskar henne väldigt mycket. av alla personer jag känner så bor hon typ tusen mil härifrån och jag har bara träffat henne två gånger, vi pratar varje dag och jag skulle kunna lägga mitt liv i hennes händer om det så vare det. hon ska veta att jag verkligen är lycklig över att jag har en ärlig vän bland dem jag räknade upp innan i det här inlägget. creds till just dig - eftersom du vet vem du är <3

Comments
NAME: Jesus

<3 FINNS ALLTID HÄR FÖR DIG.

OCH KAN INTE FÖRSTÅ HUR FOLK KAN VÄNDA SIG ENOT DIG NÄR DU ÄR DEN UNDERBARASTE MÄNNISKAN <3

2011-06-06 @ 01:15:15
URL/BLOG: http://nuskaduhoranantingsomjagvilltalaom.blogg.se/
NAME: annonym...

aa det är ju fan inte bara jag som håller på om de trodde de va så förlåt då för fan.

2011-06-06 @ 13:48:46

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback