andens kraft

Är så glad så att jag gör moonwalk till The King - The Playtones! Medans jag väntar på att True Blood Säsong 2 ska bli klar inladdad på USB, så var jag nere och köpte bok och lite tyg till att göra en ny slips, den som jag har på bilden nedan - som inte syns så bra - har jag sytt själv, duktig som jag är! Så jag tänkte göra en till, i blodröd. Påtal om blod, jag köpte en bok också! Den 5:e boken i Vampire Academy! Andens Kraft! Och jag som köpte Hungerspelen också, men jag känner att jag lägger undan Hungerspelen för att läsa Andens Kraft först! Det är 521 sidor i den och det är underbart! Sedan så har jag beställt Frestad i House of Night-serien som jag ska läsa efter Andens Kraft, sedan så ska jag läsa Hungerspelen medans jag väntar på att Becca Fitzpatrick ska släppa den svenska upplagan av Cresendo som då heter Förlorad Ängel på svenska, ännu en ny serie i böcker som jag pratar om! :D

Jag läser:

  • Vampire Academy av Richelle Mead (Andens Kraft)
  • House of Night av P.C Cast och Kristin Cast (Frestad)
  • Becca Fitzpatricks änglaserie (Cresendo/Förlorad Ängel)
  • Susanne Collins triologi (Hungerspelen)

Just nu iallafall! ;D


(Okej, slipsen syntes visst inte så bra...)


Ha det gött - Igelkött! :D




Och mamma, om du läser det här så är det ca 20% kvar av True Blood! ;)
Kommer snart hem, skyndar mig på så du vet, nu fördriver jag bara tiden. :D

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback