Nikki <3

Den här helgen har gått fruktansvärt fort, Nikki har varit hos mig och tiden har rusat förbi. Vi har fått mycket skratt och mosad kladdkaka! Den här helgen har varit som Inception. Helt perfekt alltså. <3

Jag visade henne finspång, vi köpte godis och lånade Inception från Jennifer, snäll som hon är. <3 Hon var vrålsjuk, och jag önskar henne krya på sig. Och Frida också, hon var med sjuk. :(

Jag och Nikki drogade Joseph och Leo från Inception... Och massa flera samtidigt som vi åt så mycket så vi svällde upp som ballonger! Vi hade bakat kladdkaka tidigare på dagen och den skulle bli riktigt snygg tror jag, fast dumblondin som jag är så hade jag spännt ihop formen upp och ner, och jag fick inte formen hel i ugnen, men då jag sedan skulle ta ut den så låstnade hela underdelen av formen och kladdkakan föll ut, rakt på ugnsluckan. Min pappa fick hjälpa till att plocka upp det, men jag ska säga att det var en riktigt god kaka tillslut ;) Fast vi orkade inte så mycket så det blev lite över i våra skålar då vi senare satt och var sociala med datorerna. Vi kollade även på Pokémon 4ever på fredagskvällen. Både Nikki och jag har ju alltid älskar pokémon, jag var en riktig nörd då jag var liten, och jag ska säga att den där filmen är så sorglig då ****** dör. :( Fick tårar i ögonen faktiskt ;) Men alltså, jag älskar mest Celebi-pokémonen. Fast Nikki trodde den hette Selleri, så det var ett skämt som var roligt resten av kvällen! Och så gjorde vi lite olika karaktärer, och Nikki hade en karris som hette Shay. Och Shay är demon, så den kallar sig bara Shay, den har inget riktigt namn. Meeeen, då jag skulle skriva ned Shay på en lista så blev det Shay utan efternamn, och det blev tillslut "En tjej utan efternamn" Så det kunde vi inte sluta skratta åt, det var bara så grymt att ha min lilla Nikki här. <3 Saknar alla andra LHare också. Jag har inte pratat med Emmie på länge, och henne saknar jag väldigt mycket... <3

TACK FÖR DEN HÄR INCEPTION-PERFEKTA DRÖMMEN... EH, JAG MENADE HELGEN! NIKKI! :D <3

selleri <3
 celebi <3


Comments
NAME: JOSEFINE

sv; hehe tack :D dem ska nog få plats i garderoben snart hehe :D<3

2011-03-06 @ 14:55:58
URL/BLOG: http://joseflien.blogg.se/
NAME: JOSEFINE

diggar selliren :DD låter som en askul helg!:D

2011-03-06 @ 14:57:04
URL/BLOG: http://joseflien.blogg.se/
NAME: eLiN

SNAJSIG HELG :D <3

2011-03-06 @ 19:27:18
URL/BLOG: http://nuskaduhoranantingsomjagvilltalaom.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback