schpennender eishockey

dag 1: en bild på mej
dag 2: en bild på någon jag saknar
dag 3: en bild på någon jag kännt länge
dag 4: en bild på ett intresse
dag 5: en bild på mina idoler
dag 6: en bild som gör mej glad
dag 7: en bild på mitt syskon
dag 8: en bild från förra året
dag 9: en bild på mej när jag var liten
dag 10: en bild jag är nöjd med
dag 11: en bild som är läskig
dag 12: en bild på mej och en kompis
dag 13: en bild på någon som betyder väldigt mycket
dag 14: en bild på en någon jag kan prata med allt om
dag 15: en bild som väcker minnen
dag 16: en bild på dagens outfit


* Mjukbyxor från Monki
* Trekvartströja, svart/vit randig (under)
* Djurgårdströja

Djurgården hade ju match mot luleå i ishockey idag, 7 matchen av 7. Och dem var tvungna att vinna för att gå vidare, och så förlorade dem i Sudden Death. 15 minuter extra eller något. Så jag är lagom sur på luleå nu. ._.

Och lhc, linköping losade mot skellefteå.

Nej, det var inte kul att DIF förlorade, jag och Jonas som var så taggade p åatt gå vidare till Semifinal från Kvartsfinalen nu. Men nej då, blä på luleå, och nu måste vi vänta tills september innan DIF ishockey spelar igen... Får nöja mig med Fotboll så länge :)

Comments
NAME: fanny jönsson

sv; tack :)

2011-03-21 @ 06:54:30
URL/BLOG: http://fanniiieee.blogg.se/
NAME: Not important

Fy vad vacker du är på den bilden <3 ._.

2011-03-24 @ 19:29:19

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback