Studiedag

Hejsan Hejsan! Idag är det studiedag för våran lilla skola, så jag sitter här utan något att göra. Skulle egentligen fotat Ebba, Julia och Moa med några tröjor dem har gjort själva. Oerhört coolt mönster, men Ebbas tröja är inlåst i ett skåp som inte går att få upp. Så det blev inget med det, skulle göra lite egen glass också hade jag tänkt, men jag har inte riktigt lust att göra det själv. Det är synd att det slutar med att jag för det mesta är ensam på såna här dagar, jag hade lite kort besök nu i morse, men nu har jag varit ensam i ca en timme. Vi får se om jag gör lite glass, men då måste jag ner och handla och det orkar jag inte heller. Vi får se om jag tittar lite på True Blood iallafall! ;)

Ikväll blir det karate iallafall. Och så måste jag städa lite senare, men det tar jag inte på min lediga tid. Som jag sa så orkar jag inte ritktigt nu.

Jag har fotat lite på min outfit idag med, men då jag väl tänkte lägga in dem på datorn, upptäckte jag att jag måste ha glömt cardreadern hos mamma, och då får jag inte in bilderna, suck. Så det blev inga bilder som jag nyligen tagit förrän på fredag, då kan jag hämta det och ladda in lite bilder. På tal om på fredag så ska jag på ishockey igen och se Norrköpings Vita Hästen mot Enköping. Heja Vita Hästen! Om Vita HÄsten villen AllEttan nu så ploppar de upp i Allsvenskan! Men inget slår Elitserien. ;)

Ska lyssna lite på nya låtar i min lista nu! Ha det gött!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback