awsm kväll

Började med att jag gick upp vid 9 på morgonen och fixade mig i ordning, i väntan på Jennifer. Sedan drog vi ner och handlade mat till mig och tjejerna som skulle komma på kvällen. Men efter våra köp så skulle även Jennifer hem och packa, duscha och keka. Så jag drog ner med Martin och Tomas till Grillen och kekade glass. Sedan var det bara hem och tända på grillen. Vi grillade korv, dansade medans vi filmade, spelade twister, tog massa rolig bilder på det som ni säkert kommer få se och låg och pressade i solen en stund. Riktigt najs!
Efter det körde vi lite roliga musik och ord tävlingar. Tycker det blev väldigt lyckat!
Sedan... Skräckis. Eller ja, den var inte alls läskig, den var bara spännande. Vi såg The Eye med Jessica Alba (<3) och filmen var shitbra! :D Började ju se den lite med Jonna och Olivia då jag var i Sthlm, men hann ju tyvärr inte se klart hela. Och då köpte jag filme i ullared tills den här kvällen, lyckat säger jag bara. ;D
Men tyvärr drog ju Lovisa hem runt 12, eftersom hon skulle iväg dagen efter. Så hon kunde inte sova över. Och Frida gav återbud då hon blev sjuk, tråkigt tycker jag...
Så det blev tillslut jag, Jennifer, Jossan och Johanna. Grymt rolig natt! Ingen var trött, det blev massa flum. jag var helt jäla galen och folk skulle tro att vi alla gå på något! Haha!
Vi avrundade med att spela spelet Absolut Överens, säger bara att jag är väääääldigt begåvad på det! Inte! Roligt hade vi i alla fall och massa skratt och prat!

Så här sitter jag nu vid datorn, medans de andra tre ligger helt däckade i mitt rum, på madrass och säng. Jennifer och Johanna tröttast och då Jossan väl lade sig, så däcka hon med. Så nu är klockan 10 över fyra mitt i natten och jag tittar på soluppgången, funderar ju på att sova jag med. Ska upp lite tidigt imorn och göra frukost till de andra, awesome shit. Bilder kommer...



STUREPLAN OCH SKÄGG I MITT HJÄRTA! <3


Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback