Born This Way - Lady GaGa

Det första jag har att säga om Lady GaGa's nya album är: BESVIKELSE!
Alla låtar låter likadant som låten Born This Way och har knappt höjningar eller något litet extra som får en fastna på låten. Jag har lyssnat på albumet tre gånger nu. Allt som inte redan spelats sönder är shit. Bokstavligt.
Born This Way, Judas och Edge of Glory är det som spelas nu på radion och toppar listorna. Men allvarligt. Alla andra låtar låter likadant och är inte alls som hennes låtar förr. Minns ni inte Pokerface? Telephone, Paparazzi, Bad Romance, Eh Eh, Just Dance, Love Game och Alejandro? Det är riktiga hits som skiljer sig från varandra och är något extra! Alla dem är ju fortfarande väldigt bra om man tänker efter. Lixom. Hur länge sedan vad det egentligen som du lyssnade på Just Dance och Love Game? Dem är väldigt bra och det här albumet som Lady GaGa har släppt som heter Born This  Way så finns det inga andra låtar än dem tre jag skrev om först som har något speciellt. Men dem är ju inga nyheter. Jag hade för stora förhoppningar av det här albumet. Vilken besvikelse.

2008: Just Dance



2011: Electric Chapel



JAG SLÅR VAD OM ATT LÅTEN HAIR KOMMER BLI VÄLDIGT KÄND, BARA SÅ ATT NI VET. JAG GILLAR INTE LÅTEN ALLS, MEN JAG LOVAR. ALLA KOMMER SPELA DEN! KOM IHÅG ATT JAG SA DET HÄR SEDAN DÅ ALLA BÖRJAT SPELA DEN!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback