finsponga marken!

Skoldagen var som vanlig förutom då jag, Rasmus, Emma och Jossan hade fett med röj på syslöjden! Jag gjorde mitt engelska tal idag och det gick ganska bra faktiskt! Vi fick sluta lite tidigare och då drog jag och Jennifer ner till Finspångs marknad. Finspång är alltså staden jag bor i, för er som inte vet. Mysig stund var det, synd på spöregnet och åskan bara. Hm.

Jag köpte både remmar och munkar och nu mår jag jätte illa. Ångrar shit mycket att jag ens smakade. Usch. Men jag köpte också ett pentagram och ett par solglasögon.

Här kommer en bild på pentagramet för er som inte vet vad det är;

Det är ett halsband. Symbolen - korset - kallas Anch. Det är en egyptisk hieroglyf som representerar guden Farao - det här korset står för odödlighet och levnadskraft. :)

Comments
NAME: emily

fast det där är inte ett pentagram! :)

Googla bilder på pentagram ;)

2011-05-28 @ 01:42:59

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback