Mika Newton - Angel


Hur biddraget såg ut Live. Jag varnar er att titta på den begåvade kvinnan som ritar i sand på ett lysbord. Hon är så überduktig att man glömmer att lyssna på låten.

Jag älskar den här låten, riktigt bra. Ukrainas biddrag i Eurovisionsong contest! Hennes röst kan ta riktigt härliga toner. Höga som jag aldrig ens skulle kunna försöka. Det jag är arg på är att i Aftonbladet stod det att hon sjuger som en överkörd duva. Och det är absolut inte sant! Dem måste vara fett avundssjuka! I videon över så är det biddraget i TV och då är inte hela låten med, men kvinnan som målar i sand är med. Och i videon under så är det musikvideon, och där är hela låten, fast kvinnan med sand är inte med. Jag föreslår att ni tittar och lyssnar på båda, dem är sjukt bra!


Comments
NAME: Luna aka Selma x3

Jag har INGEN ANING om hur låten går :o Jag var för intresserad av sandritaren :o

2011-05-15 @ 22:33:58
URL/BLOG: http://semlansbilder.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback