sthlm in my ♥

Tjenare! ;D
Blev inget bloggande igår, jag orkade inte helt enkelt. Men i alla fall, nu är jag hemma från staden i mitt hjärta. Stockholm. En hel dag med massa shopping, trevliga vänner och för mycket coca cola.

Stockholms resan var helt gratis för oss ungdomar. Eftersom Elevrådet som jag är med i och FRIENDS betalade det åt oss. Så Martin och jag strövade runt längs Drottninggatan och Gallerian. Jag handlade för totalt 2000 ungefär, haha. Och jag ska såklart ta foto på det och lägga upp så ni får se vad jag har köpt.

Jag gjorde btw världens tabbe efter att jag och Martin ätit. Jag lade ner min colaflaska i äskan och började gå, sedan kände jag något blött skätta upp på legginsarna på bakbenet och jag tänkte: "vad i helv-?!" Så jag kollade och det rann cola från hela väskans undersida. Hm. Det var 4 cm cola i väskan och alla mina grejer var dränkta. Det första jag fick upp var mobilen som just nu inte mår så bra. Men allt annat klarade sig. Min plånbok också, puh. Den är så vacker, det kan inte bli förstörd, då skriker jag.

I alla fall, mobilen. Ja, först fick jag inte igång den alls, sedan fick jag igång den och touchen funkade inte. Sedan så fungerade den helt i tio minuter och stängde av sig utan anledning, och nu kan den fungera i 3 timmar och sedan starta om sig. Men det är ju positivt att det går framåt, men ja, jag vet, jag är fett klantig. Vet inte vad jag tänkte med då jag skruva på locket snett. Suck.

Ja, nu ska jag gå och ta bilder på det jag köpte. ;)


Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback