allvarligt talat..-.-.-.-.,-.,.-,-.,.-,_.,.,-,--.,.-,.-,

ja, det blev inte alls som jag hade tänkt mig med filmerna på bloggen igår. ehe.

jag ska tala om varför:
JAG STÄDADE MITT RUM I NIO TIMMAR IGÅR.

Jag har samlat på mig en hel svart sopsäck med shit som ska till tippen, packat en halv kartong med sånt jag vill spara. möblerat om databordet, soffan, tvn, kistan (nej, jag är inte vampyr! det är soffbordet!) och skakat av och tagit bort mattan. Anna satte upp nya gardiner till mig och så designade jag om fönstrerna. Jag har också gått igenom all shit bakom och under sängen! Tro mig, inte roligt. (jag har som lådor och luckor under sängen, heh.

Så, efter att jag pluggat NO, så tänkte jag ta igen med filmerna och bjuda på lite mer faktiskt!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback