* le nerd *

Jag ska berätta för alla er läsare att jag var ett av de största Twilightnördarna under nästan hela mellanstadiet. Jag och min kompis bokstavligt bodde i böckerna. Nu är det inte likadant, men jag ska fortfarande se alla filmerna och jag ska säga att jag längtar sjukt sjukt sjukt mycket efter första delen av Breaking Dawn! Den 16 November har den premiär i Sverige! Enligt IMDB så får Sverige se den före USA! JAG MÅSTE SE DEN! Jag vet inte längre vem jag får se den med, eftersom mitt liv är som det är just nu... Men om det är så då får jag gå ensam.


The Twilight Saga - Breaking Dawn - Part 1

Favorit karaktärlista, topp fem:
(här går vi efter själva karaktären och skådespelarens akter!)

1. Jasper Hale - Jackson Rathbone
2. Jane - Dakota Fanning
3. Emmett Cullen - Kellan Lutz
4. Dr. Carlisle Cullen - Peter Facinelli
5. Edward Cullen - Robert Pattinson / Alice Cullen - Ashley Greene

believe me or not, jag tycker att de tre huvudkaraktärerna (Edward, Bella, Jacob) är ganska dåligt spelade av skådespelarna. De har gjort bättre!

Comments
NAME: mathilda :)<3

jag följer dig nu :D

2011-10-01 @ 15:12:11
URL/BLOG: http://grahnforever.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback