arg som fan

jag ska uttrycka mina känslor nu:
HELVETE

Så, det var skönt.

En sån plopp på tandställningen lossnade tydligen igen, utan att jag gjorde något. Och det var såklart på tanden som satt längst in. Jag ser nu... Att det är för lite klister på den. Hmpf.



nu är jag gladare. eller ja, nästan.
imorgon åker jag till stockholm. 08.00. och ja, jag är pank på mobilen, inte ett öre kvar, och så är jag typ pank på kortet också. och grejen är att jag just fått 500:- suck. jag undrar hur jag kan ha så lite kvar. det är alla grejer som jag köper till mig själv då jag ska baka. socker, choklad, florsocker m.m. det blir fasen en summa tillslut. och NU när jag åker till sthlm med mina kompisar och ska gå och ha kul på stan så har jag en 260 fucking spänn att använda. kul va? fan vad jag önskar ett mirakel kunde hända nu. att det råkade ploppa upp en 500 spänn på kortet.

tack på förhand till er som skickar in pengar till fattiga barn i finspång. xxx

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback