hellu !

jag är helt slut. efter en trevlig förmiddag med Emma i cafeterian och renskrivning av elevrådsprotokoll med Annica, en trevlig liten pratstund med Malin och Alice på musiken och en tur till norrköping fick mig lite gladare. Jag har köpt ny hårfärg, som säkerligen ska i, imorgon, då jag har studiedag. Känns skönt att få komma ifrån skolan lite, har ingen att prata med precis. Blev glad över att Emma, Alice och Malin gjorde det idag. Tack till dem. :)

Imorgon... Jag vill ha förändring. Jag orkar inte ha det såhär. Mitt gamla jag. Jag ställer bara till problem och blir deprimerad.

Så...

Imorgon ska jag möblera mitt rum och kasta massa saker. Jag vill väcka en nya sida till liv och fokusera på det jag vill göra med framtiden. Min teori: Om jag växer upp lite till i huvudet och ändast koncentrerar mig på att min familj mår bra (i min familj ingår såklart några få jag inte ens är släkt med <3), fotograferingen och allt som gör att jag kan förbättre min framtid, motsatsen till mitt liv just nu.

Ut med det gamla, in med det nya.




Tänkte säga en sak.
(mest riktat till en speciell person, som jag inte ens tror läser min blogg, men jag behöver få det ur mig.)
Jag har svårt att visa min sanna sida.
Jag är rädd för att folk ska döma mig så fort de ser mig.
Den personen du lärde känna hos mig, är den riktiga.
Det är bara det att varje gång jag träffar dig.
Så gör jag mig till.
Jag känner att jag inte duger eller är tillräckligt "cool",
för att få vara med dig.
Och det var det som fick dig att lämna mig.
Men jag förstår om du aldrig kommer inse det.
Eller ens försöka göra det.
Nej förresten, jag förstår det inte.
Jag behöver dig.





Så, har jag ännu en grej att få ur mig, nu när jag ändå håller på.

Jag vill lixom tacka två personer som visat sig starka mot min sida.
De dömer mig inte. Och det får mig att vilja öppna mig mer.
Amanda, Elin, tack.




Oh, Evelinas bekännelser. Eh.


My three J.
(kom inte på ett bra sätt att förmedla det jag ville säga med första raden)
Jag förstår inte vad som blev fel.
Men det är uppenbart att jag är totalt meningslös.
Önskar bara att jag fått veta vad som hände.
Eftersom jag trodde vänskap var ärlighet och tillit.
Men jag hade tydligen fel.
Väldigt fel.
Jag är en idiot.




nu ska jag sova 'jävligt' gott. ska bara hämta näsdukar och två panodil först.......................................................

Comments
NAME: Klara

sv: okej :/ hoppas allt blir bättre då! <3

2011-09-29 @ 13:55:25
URL/BLOG: http://klaralinnnea.blogg.se/

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback