"värd att vänta på..!" - jag är fan bäst!



hey på er där bakom dataskärmen, jag har tänk på en sak väldigt länge nu, som många av mina kompisar har stått ut med för en väldigt lång tid. För alla ni som tittar på TV - ni vet Max Hamburgare-reklamen för deras hamburgare Grand de Luxe Triple Cheese? Det börjar med en man som kramar om sina barn, gråtandes och säger att han snart kommer tillbaka, och sedan så kramar han sin fru och vänder sig om för att gå till Max-resturangen. Och då utbrister frugan: "..."

Ja, vad är det hon säger egentligen? Jag har hört många olika förklaringar som Åkel, Håkan, Jocke, Åke. Ja, ni fattar. Jag själv säger att hon skriker "Jag älskar dig, Håkan!", men ibland känns det som om det är en blandning av Håkan och Åkel. Mne hon kan väl inte skrika "Jag älskar dig (håkan+åke=) Håkeln!" ?



Så jag har ringt huvudkontoret över Max Hamburgare i Luleå, Sverige för att fråga vad dem egenligen säger.

J = Jag
MH = Hax Hamburgare

MH: "Hallå, du har kommit till Hax Hamburgares huvudkontor."
J: "Hej, jag heter Evelina. Jag har en fråga om reklamen om Grand de Luxe Triple Cheese."
MH: "Ja, vänta jag kopplar dig vidare till marknadsföringen för televisionen."
J: "Tackar!"
*****
MH: "Hallå, du pratar med Erik Eriksson för Max Hamburgare."
J: "Ja, hej, jag heter Evelina och undrar en sak om reklamfilmen för eran nyaste hamburgare, Grand de Luxe Triple Cheese?"
MH: "Ja, haha, är det om slutet av reklmaen eller?"
J: "Haha, ja, precis."
MH: "Jo, du är inte den första som ringt in och frågat om det. Och så säger hon det lite otydligt."
J: "Haha, jaså, vad ironiskt! För jag och mina kompisar brukar disskutera om det där, så vad är det för namn som hon säger? För många av mina kompisar säger att han heter Åkel. Vi har en tävling om det och jag håller fast vid att han heter Håkan."
MH: "Jaså? Haha, ja, hon säger Håkan, så du vann nog tävlingen."
J: "Ja, haha, vad bra! tack så mycket för hjälpen!"
MH: "Ingen orsak."




SÅ, DÄR SER NI! HAN HETTE HÅKAN! JAG VANN, MOAHAHAHAHA! JAG HADE RÄTT!


upt; okey, Åkel, stavades visst med O. Okel. Onkel Okel. HHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Comments
NAME: det kan du gissa

nej han säger okel!!!!!!! MED O xd

2011-09-21 @ 18:06:18
NAME: Olivia

sv, Tack så mycket och detsamma! :) Jag har också undrat det där om reklamen!!

2011-09-21 @ 19:34:33
URL/BLOG: http://tjejensomarcool.blogg.se/
NAME: M*

- haha nice!

2011-09-21 @ 20:05:01
URL/BLOG: http://dajeroma.blogg.se/
NAME: Sofia

Tack <3

2011-09-21 @ 20:42:36
URL/BLOG: http://sofianfia.blogg.se/
NAME: Sound HeaD

SV: tack tack :)

sprid gärna vidare min blogg,youtube och twitter! :D

och gå med i min facebook grupp ;)



Sound HeaD@FB

2011-09-21 @ 21:43:21
URL/BLOG: http://soundhead.blogg.se/
NAME: Charlieee

SV: Tack! :D Din med. Jag har ju inte gjort designen själv, länken till hon som gjort den finns på min sida^^



Ang detta inlägg: HAahhaa, väääärt xDD Låter verkligen som om hon säger typ "Åkel" o.o xD

2011-09-21 @ 22:26:58
URL/BLOG: http://odeath.blogg.se/
NAME: Anna

Men hur fan ... Det låter inte ens som Håkan!!! Nu blir jag förbannad ;D hade det varit mitt företag hade jag tvingat reklambolaget som filmat att göra om skiten för nog fan ska man höra vad som sägs!!!

2011-10-04 @ 14:00:28

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback