FRED 2 - Night of the Living Fred !

Gissa om jag blev glad då jag såg att Fred släpper sin andra film i Storbritannien nu i Oktober!
Det är bara att tagga inför att den ska släppas!


(OBS. kort och hemlighetsfull trailer..!)

Jag tittade cast:en på IMDB, men alltså jag tror att första filmen (se inlägget om den här) är mycket roligare än den här. För Judy kommer inte vara med. Inte enligt IMDB i alla fall. Och det är synd, för Pixie Lott passar riktigt bra som rollet Judy. Och jag tror att Kevin knappt kommer vara med och att han kommer spelas av någon annan. Vi får se helt enkelt, men jag ska se filmen vilket fall som helst!

Jag har två teorier:

1. Antingen så håller dem undan så mycket som möjligt av filmen för oss så vi ska bli överraskade av den då vi väl ser den.

2. Eller så kommer filmen vara det ända dem kom på att göra för att rädda "Fred"'s karriär.

Jag hoppas på första alternativet.

FREEEEED!

Comments

Leave a comment here.

NAME:
Remember me?

E-MAIL:

URL/BLOG:

COMMENT:

Trackback